JE GEGEVENS VERGETEN?

Tijd is geld!

Een bedrijf verhuizen is altijd een ingrijpende gebeurtenis.

Wees verzekerd voor de toekomst

Om zo weinig mogelijk kostbare tijd te verliezen, zijn een goede planning en een doeltreffende coördinatie van groot belang.

Anthonissen Moving and Logistics heeft de knowhow die nodig is om uw onderneming vlot weer op kruissnelheid te krijgen. Iedere verhuis wordt opgevolgd door één van de eigenaars van het familiebedrijf zelf.

Handyman, onze klusjesdienst

Bij een verhuis, zeker van een bedrijf, kunnen er vaak allerlei klusjes of herstellingen opduiken. Daarom riepen we onze klusjesdienst Handyman in het leven.

Onze handige klusjesmannen hebben een volledig uitgeruste bestelwagen met al het nodige materiaal om de meest uiteenlopende problemen op te lossen. Uw verhuis zal zo een pak lichter wegen.

Doordachte planning en nauwkeurige coördinatie

Elke kantoorverhuizing is steeds een nieuw en uniek verhaal. Daarom gaan we ruim voor de verhuisperiode zelf samen met u een nauwkeurige planning opstellen. Het draaiboek dat hieruit groeit, is uiteraard volgens uw aanwijzingen en prioriteiten opgesteld. De strategie die is uitgetekend, wordt intensief begeleid door een vaste coördinator en een meestergast. Zij zijn uw aanspreekpunten voor, tijdens en na de verhuis en staan in voor een strikte naleving van de planning en het opvangen van onvoorziene omstandigheden.

Ons team bestaat uit vaklui die stuk voor stuk weten waarmee ze bezig zijn. Dankzij onze ervaring en technische kennis kunnen we u heel volledig van dienst zijn.

Zorg voor eengoede verzekering

Voor elke verhuizing is de Burgerlijke Aansprakelijkheid in de prijs inbegrepen: deze polis dekt alle schade aan het gebouw en/of derde.
De Belgische Kamer der Verhuisondernemers voorziet een beperkte aansprakelijkheid van het verhuisbedrijf bij eventuele schade aan uw huisraad of meubelen. Daarom raden wij u steeds aan om een
extra all-risk verhuispolis af te sluiten.
Vraag onze vertegenwoordiger om meer details.

Onze diensten

• Opstellen van gedetailleerd draaiboek
• Verhuis van kantoormeubilair, archieven, IT- materiaal, elektronische apparaten, enz…
• Aangepaste verhuisdozen en containers voor klassementen, archief en andere papieren documenten
• Speciale verpakking voor computers en andere kwetsbare apparatuur
• Etiketteren en nummeren van alle verschillende onderdelen voor een vlot verloop
• Demonteren en monteren van bureaus
• Regelen van parkeervergunningen bij de lokale politie of gemeentediensten

Speciale diensten (op aanvraag)

• Huur of aankoop van alle nodige verhuismateriaal: stickers, dozen, tape, stapelbare plasticbakken, rolkarretjes,…
• Bespreking met uw veiligheidsadviseur zodat alle regels worden gerespecteerd
• Ophalen en afvoeren van stort materiaal
• Advies over het afsluiten van een extra bijkomende ALL-RISK verzekering voor het beschermen van uw kostbaar materiaal.
• Handyman klusjesdienst

Wenst u een bezoek van een van onze vertegenwoordigers?

Neem dan vandaag nog contact op met ons.

BOVEN
0
Connecting
Please wait...
Stuur ons een bericht

Sorry, we zijn niet online op dit moment. Laat ons een bericht achter.

* Uw naam
* Email
Beschrijf je vraag
Login nu

Meer hulp nodig? Bespaar tijd door uw ondersteuningsverzoek online te starten.

* Uw naam
* Email
Beschrijf je vraag
Chat met ons!
Feedback

Help ons om u beter te helpen! Laat ons gerust aanvullende feedback achter.

Hoe beoordeelt u onze ondersteuning?